16.01.12

Amsterdam..



.. on aivan ihana kaupunki. Olen onnellisessa asemassa että pääsen sinne puolen vuoden välein messuille. Ja siellä olinkin eilen. Kyseessä oli Kleine Fabriek: melkein 400 lasten brandiä esitteli uusia kokoelmiaan. Vaatemerkkejä, lifestyleä jne. Lennettiin työntekijäni kanssa sinne jo lauantai aamupäivällä ja shoppailitiin iltapäivä. Illalla syömään maailman ihanimpaan, tunnelmallisimpaan ja maukkaimpaan italialaiseen ravintolaan Saturninoon ja sieltä vielä driksuille paikalliseen bruine cafeen. Olihan meillä hauskaa. Sunnuntaina sitten aikainen herätys ja messuille, jotka nekin olivat todella antoisat.

.. Amsterdam ist eine schöne Stadt. Ich bin in eine glückliche Lage und darf da jeder halbes Jahr zur Messe. Und da war ich Gestern. In Kleine Fabriek, Mode und Lifestylemesse für Kinder. Meine Mitarbeiterin und ich sind bereits am Samstag vormittag geflogen. Nachmittags powershopping und abends in den besten und gemütlichsten italienischen restaurant den ich kenne, Saturnino. Dann ein paar Drinks in eine Bruine Cafe. Und wir hatten Spass. Am Sonntag dann früh aufstehen und zur Messe, die war auch sehr gut und haben viele Eindrücke mitgenommen. 

Kuva lainattu, Bild ausgeliehen. 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen