18.01.12

Kids are sleeping...

 Lapset nukahtivat.. Olivatpa he väsyjä tänään. minua odottaa ihana kannullinen yrttiteetä ja viime päivien sanomalehdet joita ei ole tullut luettua.  Ihana rauha maassa. Ja shamppanjatryffeleitä jotka sain tänään lahjaksi. Myöhemmin rentoutumista mieheni kanssa desperate housewifesien (täydelliset naiset) parissa sohvalla löhöten. Keskiviikko on minun tv-ilta. :o) 
Kivaa iltaa teillekin!

Kinder sind eingeschlafen...die waren aber müde heute! Auf mich wartet schöne Kännchen Kräutertee, Stapel Zeitungen von letzten tagen die ich es nicht geschafft habe zu lesen. Und Champagnetrüffeln die ich Heute geschenkt bekommen habe. Was für ein Ruhe! Später Entspannung mit mein Mann auf den Sofa... Desperate housewifes Mittwoch ist mein TV-Tag! :o)
Euch auch schönen Abend! 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen